سیاست

سیاست

سیاست

سیاست

نه اینکه خدای نکرده درآمدشون کم بشه

گفتم : چرا مگر مدرسه است مگر در دوران پارینه سنگی هستیم جریمه می کنند جدای از عوارض و مالیات  وبستن نصف تهران به روی بیشتر ماشینها و ...

گفت : تا نباشد چوب تر فرمان ...

گفتم : یعنی مثل چهارپا با مردم رفتار کردن درسته ، آخه این همه جریمه بانکها ترافیک ...

گفت : نمی دونم ولی دنبال دوبرابر کردن جریمه های ترافیکی هستند

گفتم : چرا تشویق نمی کنند

گفت : باید یه جوری پول دربیارن نه اینکه خدای نکرده درآمدشون کم بشه

گفتم : خدای نکرده خدانیار روزی که ...تازه الانش هم جریمه زیادی بصورت پلکانی اعمال میشه شاید تا چند برابر نرخ معمولی


طرح جریمه مشترکان پرمصرف آب به مجلس رفت

اهداف غربی‌ها از راه‌اندازی ۱۰۰ کانال فارسی زبان

گفت : هدفش چیه ؟

گفتم : قربه الی الله ؟

گفت : کانالهای شیعه و سنی اش تکفیری ان

گفتم : برای خلق خدا اجازه می ده هردو باهم بجنگند برج ایفل هم بهشون می ده




اهداف غربی‌ها از راه‌اندازی ۱۰۰ کانال فارسی زبان

برای پیمانکار جرم نیست برای کارگر جرم هست

گفت : مطالبات رو ندادن .

گفتم : جرم نیست ندادنش ، تو قرارداد رضایتش رو گرفتن .

گفت : اعتراض کردن .

گفتم : جرم است از اول رضایت دادن به پیمانکار که شکایتی نداشته باشن ثانیا کارگرای بدبخت اخراج بشن بهتره یا رایگان کار کنن .

گفت : پیمانکار ندهد جرم نیست کارگر بخواهد جرم است .

پنج خودروی هم قیمت پراید در دنیا

گفت  : سلامتی خودروی ...

گفتم : چرا

گفت : هم قیمتش و هم امکاناتش تو دنیا اصلا وجود نداره


پنج خودروی هم قیمت پراید در دنیا+ عکس


  کوپه های جذابِ بنز، پورشه و نیسان!+تصاویر

بندهای قرارداد مربی ایرانی و مربی خارجی

گفت : میدونی دلیل ماندگاری کی روش تو تیم ملی چیه ؟

گفتم : نه

گفت : لابد بندهای قراردادشه

گفت : رفتن خاکپور رو میدونی

گفتم : نه

گفت : اون هم بخاطر بندهای قراردادشه

گفتم :مگه چی نوشته

گفت : گویا با توجه به دوبند قرارداد تا آخر عمرش حتی بعد از مرگش اگه معلوم بشه علیه رییس کفش ها و سایر بستگان علیه ماعلیه حرفی زده باید دوبرابر دریافتی خسارت بدهد

گفتم : وای به حال نکیر و منکر رییس کفش های فوتبال ؟ چقدر باید جریمه به فدراسیون بپردازند ...

گفت : نگران نباش اون حالا حالا ها موندنیه ؟




بندهای عجیب در قرارداد خاکپور

بالاتر از کشتن چیه

 انفعال وزارت خارجه در برابر عربستان


گفت :با این همه کشته باز هم طرح دوستی

گفتم :شاید بلایی بالاتر از کشتن وجود دارد که عربستان بر سر ما پیاده نکرده

تحمل نکرد بانک مرکزی

ابلاغیه بانک مرکزی سامانه‌های خرید شارژ موبایل را مختل کرد


گفت :می دونی چرا ستاره عدد مربع رو از کار انداختند

گفتم : شاید سود کمی به بانکهای مرکزی ...

گفت : هیچ وقت اینطوری حساب نکن اونها اول فکر راحتی مردم هستند تا پول درآوردن .

گفتم : تایید میکنم قربه الی الله